معرفی سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران مهاباد 
کد خبر: 4157158
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹

معرفی سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران مهاباد 

طی حکمی از سوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی، سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران مهاباد معرفی شد.

معرفی سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران مهاباد به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ۳۱ تیر،  مراسم تکریم و معارفه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مهاباد با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین داوود میرزایی مديرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی و حسن عباسی، فرماندار شهرستان، در محل فرمانداری مهاباد برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی گفت: قیام امام حسین(ع) احیاگر دین بود و ما همه مدیون خون شهدا و سیدالشهدا(ع) هستیم.

حجت‌الاسلام داوود میرزایی با اشاره به اینکه تمام آزادگان دنیا از امام حسین الگو گرفتند، افزود: امام حسين(ع) در قيام خود، راه و رسمى ماندگار در عالم به يادگار گذاشت و با خون سرخش مكتبى را براى مسلمانان، بلكه همه آزادگان جهان بنا نهاد، كه تا هميشه تاريخ باقى است و سرمشق حق طلبان عالم است.

وی با بیان اینکه نهضت امام حسین (ع) همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: اگر قیام امام حسین(ع) نبود امروز اثری از دین نبود و همه ما مدیون خون سیدالشهدا (ع) هستیم.

حجت‌الاسلام میرزایی با بیان اینکه خدمت به شهدا و خانواده‌هایشان افتخار بزرگی برای همه ما است، عنوان کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران در تراز انقلاب اسلامی هستند و بالاترین قداست ها متعلق به شهدا و خانواده‌هایشان است.

در این مراسم طی حکمی از سوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی مصطفی عمری به‌عنوان سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مهاباد معرفی و از زحمات  ناصر روشنفکر رئیس پیشین این بنیاد تقدیر شد.

 

انتهای پیام
captcha